Bezorgen & Retourneren

Wij maken voor de bezorging van jouw bestelling gebruik van de diensten van PostNL. Onze ervaring is dat PostNL, buiten de extra drukke feestdagen, binnen Nederland 1 werkdag nodig heeft voor de bezorging van de pakketten.

PostNL bezorgt het pakket van maandag t/m zaterdag.

Je bestelling wordt bij je thuis of op het werk bezorgd

Als je voor 08.00 uur besteld, bezorgt PostNL jouw pakket de volgende (werk)dag bij je thuis of op het werk.

Wil je het bezorgmoment wijzigen? Gebruik dan de PostNL-app. Zet de notificaties aan en je krijgt bericht zodra je het bezorgmoment kunt wijzigen.

NIET THUIS OP DE DAG VAN LEVERING?

Als je niet thuis bent op het moment van levering, dan zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, of je hebt specifiek aangegeven het pakket niet bij de buren te laten bezorgen, dan gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je ontvangt dan een kaartje met de 'niet-thuis' code in de brievenbus. Met deze code kun je op 'Track & Trace' zien waar je het pakket kunt ophalen.

Let op! Je dient het pakket binnen 1 week op te halen bij de PostNL-locatie, anders komt het pakket retour naar ons. Neem een geldig legitimatie bewijs mee als je het pakket gaat ophalen.

BEZORGKOSTEN

Bij ons betaal je voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van de bestelling een vaste bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het afleveradres.

Voor afleveradressen in Nederland bedragen onze verzendkosten € 5,95.

Gratis verzending in Nederland vanaf € 45,-

Voor afleveradressen in België bedragen onze verzendkosten € 7,45.

Gratis verzending in België vanaf € 50,-

Voor extra zware pakketten (vanaf 23 kilogram) rekenen wij een meerprijs in de bezorgkosten van € 3,46 (België: €4,96).

Voor verzendkosten naar een adres buiten de voorgenoemde landen kun je contact opnemen met onze klantenservice.


* Toeslag en levertijden op de Waddeneilanden: De Waddeneilanden hebben een bezorgtoeslag van € 9,- PostNL levert je bestelling naar het desbetreffende eiland. Een bestelling die afgeleverd moet worden op de Waddeneilanden kan een langere levertijd hebben.

LEVERTIJD

Voorradige artikelen die je op werkdagen voor 08.00 uur bestelt, worden dezelfde werkdag, nadat we de betaling hebben ontvangen, verstuurd. 

Als een deel van jouw bestelling een levertijd kent en een ander deel voorradig is, dan wordt de bestelling verstuurd zodra alle artikelen bij ons op voorraad zijn. Mocht dit langer duren dan aangeven op onze website, dan zullen wij contact met je opnemen en de voorradige artikelen op de eerstvolgende werkdag versturen. Mocht het er om wat voor reden dan ook een vertraging van meer dan 3 dagen optreden tussen de door ons bevestigde ontvangst van de betaling en het moment dat wij jouw bestelling overdragen aan onze transporteur, dan krijg je altijd van ons een berichtje waarom de bestelling vertraging heeft opgelopen en wat de verwachte leverdatum gaat zijn. 

Ruilen & Retourneren

Toch niet tevreden over onze producten? Of is het product beschadigd of kapot? Je kunt het product binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

14 DAGEN HERROEPINGSTERMIJN

Je kunt een product binnen 14 kalenderdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt, en in het geval van koffiebonen / gemalen koffie, in een gesloten en onbeschadigde verpakking zit. Eenmaal geopende verpakkingen en producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer via e-mail aanvragen bij onze klantenservice.

De kosten van de retourzending

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Na ontvangst van de retourzending zullen we binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de aan ons betaalde verzendkosten vergoeden.

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen we jou het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen we alles zo soepel mogelijk afhandelen.
  • Meld via e-mail bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
  • Je ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  • Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  • Na ontvangst van jouw zending sturen wij je een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • Wij ruilen indien gewenst het artikel om, geven je een tegoedbon of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, afhankelijk van wat je wilt.

 

UITZONDERINGEN

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
  • Verbruiksartikelen (dus ook koffie) waarvan de verpakking al is geopend.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.


Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van een product? Neem dan (het liefst vooraf) contact op met onze klantenservice.

 

DIRECT CONTACT MET
KOFFIEBOEREN

Dankzij dit directe contact kunnen wij de koffiebonen direct na het drogen naar onze branderij transporteren. Doordat er geen tussenstations zijn, kunnen wij de koffieboeren een eerlijke prijs bieden voor hun koffiebonen. Daardoor kunnen zij zich zonder zorgen blijven inzetten voor de productie van de lekkerste koffiebonen.

Dat blijf je proeven!

Koffieboer hard aan het werk met het plukken van koffiebessen waaruit koffiebonen gewonnen worden
U BESTELT
WIJ BRANDEN

Om de versheid van de koffiebonen te garanderen, branden wij op meerdere momenten in de week. Geen massaproductie dus. Onze koffiebonen verlaten de branderij dan ook nooit later dan drie dagen na branding. Daardoor kunt u altijd genieten van de lekkerste kopjes koffie.

BESTELT VOOR 08.00 UUR? DAN ZIJN UW KOFFIEBONEN
MORGEN IN HUIS

UW VERS GEBRANDE KOFFIEBONEN WORDEN MET PostNL THUIS BEZORGD. OOK OP ZATERDAG.

EN DAN? DAN IS HET AAN U OM TE GENIETEN VAN UW VERS GEBRANDE KOFFIEBONEN. ENJOY!