Bezorgen & Retourneren

Wij maken voor de bezorging van uw bestelling gebruik van de diensten van PostNL. Onze ervaring is dat PostNL, buiten de extra drukke feestdagen, binnen Nederland 1 werkdag nodig heeft voor de bezorging van uw bestelling.

* PostNL bezorgt je pakket van maandag t/m zaterdag.

Uw bestelling wordt bij u thuis of op uw werk bezorgd

Als u voor 15.00 uur besteld, bezorgt PostNL uw pakket de volgende (werk)dag bij u thuis of op uw werk.

Wilt u het bezorgmoment wijzigen? Gebruik dan de PostNL-app. Zet de notificaties aan, en u krijgt bericht zodra u het bezorgmoment kunt wijzigen.

NIET THUIS OP DE DAG VAN LEVERING?

Als u niet thuis bent op het moment van levering, dan zal de bezorger proberen het pakket bij uw buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, of uw hebt specifiek aangegeven het pakket niet bij de buren te laten bezorgen, dan gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde PostNL locatie. Uw ontvangt dan een kaartje met de 'niet-thuis' code in de brievenbus. Met deze code kun je op 'Track & Trace' zien waar je het pakket kunt ophalen.

*Let op! U dient het pakket binnen 1 week op te halen bij de PostNL locatie, anders komt het pakket retour naar ons. Neem een geldig legitimatie bewijs mee als u het pakket gaat ophalen.

BEZORGKOSTEN

Bij ons betaalt u voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van de bestelling een vaste bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het afleveradres.

Voor afleveradressen in Nederland bedragen onze verzendkosten €4,95,-.

Gratis verzending in Nederland vanaf €35,-

Voor afleveradressen in België bedragen onze verzendkosten €6,45,-.

Gratis verzending in België vanaf €40,-

Voor extra zware pakketten (vanaf 23 kilogram) rekenen wij een meerprijs in de bezorgkosten van €3,00,-

Voor verzendkosten naar een adres buiten de voorgenoemde landen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


* Toeslag en levertijden op de Waddeneilanden: De Waddeneilanden hebben een bezorgtoeslag van € 9.00. PostNL levert uw bestelling naar het desbetreffende eiland. Een bestelling die afgeleverd moet worden op de Waddeneilanden kan een langere levertijd hebben.

LEVERTIJD

Voorradige artikelen die u op werkdagen voor 15:00 uur besteld, worden dezelfde werkdag, nadat wij uw betaling hebben ontvangen, verstuurd. 

Als een deel van uw bestelling een levertijd kent en een ander deel voorradig is, dan wordt uw bestelling verstuurd zodra alle artikelen bij ons op voorraad zijn. Mocht dit langer duren dan aangeven op onze website, dan zullen wij contact met u opnemen en de voorradige artikelen op de eerstvolgende werkdag versturen. Mocht het er om wat voor reden dan ook een vertraging van meer dan 3 dagen optreden tussen de door ons bevestigde ontvangst van uw betaling en het moment dat wij uw bestelling overdragen aan onze transporteur dan krijgt u ten alle tijden van ons een berichtje waarom de bestelling vertraging heeft opgelopen en wat de verwachte leverdatum gaat zijn.

 

Ruilen & Retourneren

Toch niet tevreden over onze producten? Of is het product beschadigd of kapot? U kunt het product binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

14 DAGEN HERROEPINGSTERMIJN

U kunt een product binnen 14 kalenderdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt, en in het geval van koffiebonen/ gemalen koffie, in een gesloten en onbeschadigde verpakking zit. Eenmaal geopende verpakkingen en producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer via e-mail aanvragen bij onze klantenservice.

 

De kosten van de retourzending

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Na ontvangt van de retourzending zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de aan ons betaalde verzendkosten vergoeden.

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij alles zo soepel mogelijk afhandelen.
  • Meld via email bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  • U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  • U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  • Na ontvangst van uw zending sturen wij je een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • Wij ruilen indien gewenst het artikel om, geven u een tegoedbon of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, afhankelijk van wat u wilt
UITZONDERINGEN
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:
  • Verbruiksartikelen (dus ook koffie) waarvan de verpakking reeds is geopend.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.


Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van een product? Neem dan (het liefst vooraf) contact op met onze klantenservice.