Veelgestelde vragen
Bestelling & Bezorging
Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Wanneer je op werkdagen voor 08.00 uur bestelt, kun je jouw pakket de volgende werkdag thuis verwachten. PostNL bezorgd ook op zaterdag.
Kan mijn bestelling op een dag naar keuze bezorgd worden?
Nee, je kunt niet kiezen voor een andere bezorgdag.
Wil je het bezorgmoment wijzigen? Gebruik dan de PostNL-app. Zet de notificaties aan en je krijgt bericht zodra je het bezorgmoment kunt wijzigen.
NIET THUIS OP DE DAG VAN LEVERING?Als je niet thuis bent op het moment van levering, dan zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, of hebt u specifiek aangegeven het pakket niet bij de buren te laten bezorgen, dan gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je ontvangt dan een kaartje met de 'niet-thuis' code in de brievenbus. Met deze code, kun je aan de hand van de 'Track & Trace code' zien waar u het pakket kunt ophalen.
*Let op! Je dient het pakket binnen 1 week op te halen bij de PostNL-locatie, anders komt het pakket retour naar ons. Neem een geldig legitimatiebewijs mee als je het pakket gaat ophalen.
Ik woon in België, kan ik ook een bestelling plaatsen bij Proef?
Jazeker, ook wanneer je woont in Belgie kun je een bestelling plaatsen bij Proef Koffiebonen. PostNL verstuurt ook pakketten naar België. Daarnaast hebben wij speciaal voor onze Belgische fijnproevers Bancontact & SOFORT toegevoegd aan de betaalmogelijkheden. De lekkerste vers gebrande koffiebonen kun je dus zonder problemen bestellen en betalen via een vertrouwde betaalomgeving.
Kopen buiten de webwinkel
Kan ik de koffiebonen van Proef ook in een fysieke winkel kopen?
Dat kan! Bij het leuk winkeltje Torta di Donna in Poortugaal. Hier kun je een kleine selectie van onze koffiebonen kopen. Deze worden verkocht per 250 gram. Naast de koffie kopen, kun je onze koffie daar ook proeven. Donna schenkt namelijk onze koffie voor haar klanten.
Versheid garantie
Hoe kunnen jullie ervoor zorgen dat de koffiebonen altijd vers zijn?
Bij Proef Koffiebonen doen wij niet aan massaproductie. Daarom branden wij onze koffiebonen op verschillende momenten in de week. Daardoor zullen de koffiebonen nooit langer dan drie dagen geleden gebrand zijn wanneer de koffiebonen onze branderij verlaten. Altijd verse koffiebonen voor jou dus. Om dit te controleren, markeren we de zakken koffiebonen met de branddatum. Zo is het ook voor jou als klant duidelijk wanneer jouw koffiebonen gebrand zijn.
Betaalmogelijkheden
Bij Proef Koffiebonen kun je gebruik maken van verschillende betaalmogelijkheden. Kies de manier die bij je past en geniet van een gemakkelijke en veilige betaling.
- iDEAL
iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode van Nederland. Bij een betaling met iDEAL maak je het geld over vanaf je eigen rekening via het online bankproduct van jouw eigen bank.
- Creditcard - Visa, Mastercard, Maestro & American Express
Je kunt ook betalen met een creditcard. Het enige wat je hoeft te doen is jouw creditcardprovider kiezen en de gegevens invullen.
- Bancontact
Speciaal voor onze Belgische fijnproevers hebben wij de mogelijkheid om te betalen met Bancontact, de meest gebruikte betaalmethode van België.
- Sofort
- Apple Pay / Google Pay
Facturen
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
Je kunt jouw factuur op twee manieren terugvinden. Beide manieren staan hieronder uitgewerkt.
- Via de bevestigingsmail van jouw bestelling
Na het plaatsen van de bestelling, krijgt je van ons een e-mail waarmee wij jouw order bevestigen. In deze e-mail staat een link met als tekst 'Download hier de factuur'. Door op deze link te klikken, wordt jouw factuur gedownload in PDF.
- Via jouw persoonlijke account op de website
Via uw smartphone
Stap 1: Tik onderin het scherm op de menu-knop en kies 'inloggen'.
Stap 2: Log in met jouw gegevens.
Nog geen account gemaakt? Klik dan op 'Klik hier om te registeren'. Gebruik hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
Stap 3: Eenmaal ingelogd kom je op jouw persoonlijke profiel. Je ziet hier een overzicht van de door jou geplaatste bestellingen. Klik op het ordernummer van de bestelling waarvan je de factuur wilt downloaden.
Stap 4: Je ziet een overzicht van de bestelling. Onderaan de tabel staat een button met als tekst 'Download factuur'. Klik op de button en de factuur zal gedownload worden in PDF.
Via uw desktop
Stap 1: Ga naar de inlogpagina door in de bovenste balk op het 'poppetje' te klikken.
Stap 2: Log in met jouw gegevens.
Nog geen account gemaakt? Klik dan op 'Klik hier om te registreren'. Gebruik hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
Stap 3: Eenmaal ingelogd kom je op jouw persoonlijke profiel. Je ziet hier een overzicht van de door jou geplaatste bestellingen. Klik op het ordernummer van de bestelling waarvan je de factuur wilt downloaden.
Stap 4: Je ziet een overzicht van de bestelling. Onderaan de tabel staat een button met als tekst 'Download factuur'. Klik op de button en de factuur zal gedownload worden in PDF.